Sunday, July 15, 2012

Set Alat Bekam, RM85 Sahaja


Salam semua,

Alhamdulillah sejak 2 bulan lepas, dah ramai yang mula berbekam di sekitar Gong Badak ini yang kebanyakannya adalah rakan sekerja. Gembira juga melihat kesan positif yang dialami oleh para pesakit baru saya. Ada yang betul-betul sakit dan ada juga yang sekadar ingin mencuba.

Semangat untuk berbekam sebenarnya masih membara biarpun kedai yang dicita-cita masih belum terbina. Saya harap tahun 2012 ini dapat mencetus keberanian untuk saya mengorak langkah membuka sebuah pusat rawatan bekam di sini, Insyallah. 

Kepada yang berminat untuk mendapatkan alat bekam, anda boleh terus menghubungi saya di talian 0194575309. Saya mempunyai 12 kotak set bekam (dengan 12 set cawan) yang berkualiti untuk dijual dengan harga RM85 (termasuk pos) di Semenanjung dan RM90 (Sabah/Sarawak) 
 

1 comment:

  1. Stok baru alat bekam dah sampai. Kepada yg berminat boleh wassap sy 0194575309

    ReplyDelete